اینجا وبلاگ شماست

اینجا وبلاگ شماست
 
با نظرات دل ما رو شاد کنید

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, توسط هديه محمودي

\\\ ///
<(
@ @ )>
–o0O———O0o–
-
-
-
Delam barat tang shode bud.Kelid nadashtam Az divar umadam bala


()
<،،>
_//_
chiye
.
.
delam mikhad hinja vaystam


(', ')
<( )>
J L
120kg
(', ')
<( )>
J L
60kg
(',')
<) (>
JL
30 kg
negah kon man az doreye to chi shodam


() ()
( Ö )
(( ))
موش
,,,,_
o(. .)o
;(–);
میمون
<)."".(>
(oo)
خوک
و حتی
><((((;>
ماهی
دلشون برات تنگ شده و می خوان برگردی به باغ وحش


__/ΓΠ\_ _
'-O—-O-'
ازتنهایی حوصلت سرنره باش بازی کن ولی خرابش نکن !!


O < — <
0//|0/ | /0
][ | ( ) ( )][
/ / / / /
تشیح جنازه منه!
بلاخره از دوریت مردم


/\
|
\O/
این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی


. * ./۰۰\. *.
. * ('_') * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .
ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !
با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !



><(((>
><(((>
><(((>
من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم.
سال نو مبارک
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 19228
تعداد مطالب : 177
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک